سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! صداها فرو نشست و جنبش ها آرام گرفت و هر دوستی، با محبوب خود خلوت کرد . من نیز با تو خلوت کرده ام . تو محبوب منی . پس خلوت امشب مرا با خود، [سبب] رهایی از دوزخْ قرار ده . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :5
کل بازدید :41168
تعداد کل یاداشته ها : 20
103/2/13
10:13 ص

فتنه گران در محاسبات خود مردم ایران اسلامی را فراموش نمودند.

بسیج اساتید استان تهران

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با حضور صد در صدی خود  در بزرگداشت نهم دی ماه تجدید میثاقی مصمم تر از قبل با مولا و آقای خود بستند.

هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند به همراه دیگر اقشار مردم با بصیرت شهر جدید پرند و شهرستان رباط کریم درمصلی بزرگ شهرستان رباط کریم حاضر گردیدند. دراین همایش بزرگ و باشکوه ابتدا محمدی نژاد امام جمعه شهرستان رباط کریم ضمن خیرمقدم به حضار، حادثه نهم دی ماه را معجزه قرن دانستندایشان بیان داشتند در هیچ کجای دنیا تا کنون سابقه نداشته است که در یک ساعت چند ده میلیون برای حمایت و دفاع از دستاوردهای انقلاب خود به میدان بیایند. محمدی نژاد مردم ما را با بصیرت تر از مردم صدر اسلام دانستند. پس از سخنان محمدی نژاد، سردار نصیری از سپاه سیدالشهداء با تشریح انقلاب های نرمی که بواسطه عروسک گردانی امپریالیسم جهانی در کشورهای مختلف انجام پذیرفت گفتند دشمنان انقلاب ما چه دشمنان خارج نشین و چه عوامل زبون داخلی‌، در محاسبات خود از مردم با بصیرت و ولایت مدار ما غافل بودند و در چیدن پازلهای ننگین نقشه های خود برای سرنگونی نظام اسلامی این مردم بصیر را بدون نقش فرض نمودند. پس از سخنان سردار نصیری قطعه شعری حماسی توسط یکی از شاعران شهرستان رباط کریم قرائت گردید. خاطر نشان میگردد در طول این همایش بزرگ مردم شریف و با بصیرت منطقه به همراه دانشگاهیان، پیام نور، حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با شعارهای انقلابی و اسلامی خود بارها ضمن انزجار از دشمنان داخلی و خارجی، تجدید میثاقی محکم تر از قبل با ولایت فقیه زمانه خود داشتند.